Şahiner, Hafta sonunda Serdivan Glokal Cafe’de düzenlenen ve geniş katılım ile gerçekleştirilen etkinlikte, kitabındaki öyküler üzerine yöneltilen soruları yanıtladı. Niçin yazmayı tercih ettiğini soran bir okurunu yanıtlayan Şahiner, “Beni yazmaya oturtan şey meselemin olmasıdır. Yazar değil de bir öğretmen olsaydım yine bunu yapar, sabah gittiğimde öğrencilerime meselemi anlatırdım, ya da başka bir meslekte olsam bunu bir şekilde gerçekleştirirdim” ifadeleriyle yanıt verdi.
Seray Şahiner okurlarıyla söyleşti
Yazar Seray Şahiner, Sakarya Kent Çalışma Grubu’nun düzenlediği etkinlikte, Sakaryalı okurlarıyla son kitabı ‘Hepyek’ üzerine söyleşti
Bunlar da ilginizi çekebilir